Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Aranżacja poczekalni
Autor: WP(lca.pl) - 2018-06-27 10:55:14
Pierwsze wrażenie to proces trwający kilka sekund i właśnie ten czas decyduje o tym, czy klient będzie miał pozytywne lub negatywne skojarzenia z miejscem, w którym się znalazł.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Sposób aranżacji i wygoda poczekalni nierzadko decydują o odczuciach konsumenta.

Klient odwiedzający salon fryzjerski, bank, hotel czy gabinet lekarski musi się czasami uzbroić w cierpliwość i odczekać na swoją kolej w poczekalni. Każdy przedsiębiorca powinien wziąć pod uwagę, że warunki, w jakich konsument spędzi czas oczekiwania, wpłyną na ocenę prowadzonej działalności i chęć powrotu do odwiedzonego punktu. Stare, trzeszczące i niewygodne meble już na wstępie zrobią złe wrażenie. Poza tym brak dbałości o aranżację sprawia, że klient ma negatywne odczucia względem miejsca, w którym się znalazł. Dyskomfort podczas nawet wielogodzinnego oczekiwania może w skrajnym wypadku zniechęcić klienta do skorzystania z usługi i skłonić do opuszczenia lokalu. Według badań Brain and Company, firmy zajmującej się doradztwem strategicznym, w których wzięło udział 362 przedsiębiorstwa, przeciętnie 40% klientów rezygnuje z usług firmy, z którą miało złe doświadczenia. Badanie obejmowało także odczucia konsumentów, którzy nie opuścili poczekalni przedwcześnie i osiągnęli cel wizyty. Zakup produktu nie oznaczał chęci powrotu klienta do punktu sprzedażowego, w którym spotkały go przykre doświadczenia. 

Sposoby aranżacji poczekalni – estetyka pomieszczenia 

Charakterystyka i profil biznesu decydują o aranżacji wygodnej poczekalni. Nie zmienia to faktu, że pewne wytyczne dotyczące projektowania omawianego miejsca są niezmienne. Przede wszystkim meble powinny być  eleganckie i wygodne, a sama poczekalnia musi znajdować się w pobliżu recepcji, gabinetu lub biura. Hol hotelowy czy poczekalnia w SPA to miejsca kojarzone z wypoczynkiem i relaksem. Kolorystyka mebli powinna być zatem stonowana, relaksująca, przy czym najlepiej sprawdzi się szarość lub beż. Luksus i komfort kojarzą się także z dużymi i wygodnymi meblami. Aranżacja poczekalni powinna uwzględnić sofy, fotele, a także stoliki kawowe – wszystkie te meble można znaleźć w ofercie AJ Produkty. W przypadku biura lub salonu fryzjerskiego miejsce spoczynku klienta może być nieco bardziej minimalistyczne. W takich miejscach najlepiej się sprawdzą wygodne fotele i stoliki kawowe o charakterystycznej kolorystyce związanej z logo firmy. 

Jakość i komfort w jednym pomieszczeniu – chytry dwa razy traci 

Tanie meble niskiej jakości, zastosowane w poczekalni szybko ulegną degradacji. Miejsce spoczynku po krótkim czasie będzie wyglądało obskurnie, a finanse nie zawsze pozwolą na wymianę zużytych sof czy krzeseł. Pozostawienie takich wyeksploatowanych elementów sprawi, że klienci odniosą niemiłe wrażenie związane z wizytą – szczególnie jeśli jest to pierwszy kontakt z firmą. Meble do poczekalni nie muszą być bardzo drogie, ale z całą pewnością solidne i komfortowe. Sofy do poczekalni powinny miękkie na tyle, aby mogły dopasować się do profilu przyjmowanej sylwetki. Ważnym czynnikiem jest także tkanina sofy, która charakteryzować powinna się wysoką odpornością na ścieranie.

Również krzesła muszą spełniać kryterium wygody i relaksu. Ciekawe rozwiązania posiada w swojej ofercie firma AJ Produkty. Odpowiednio profilowane siedziska i oparcia sprawią, że ułożenie ciała użytkownika będzie poprawne, a organizm nie odczuje zmęczenia. Nie bez znaczenia jest także funkcjonalność wyposażenia poczekalni. Umeblowanie nie zawsze będzie zajmowało dokładnie te same miejsca. Z myślą o osobach niepełnosprawnych warto pomyśleć o fotelach na kółkach, które łatwo przemieścić w stronę użytkownika, bez wysiłku wkładanego w dźwiganie. Możliwość szybkiej i wygodnej reakcji z pewnością pozostawi także pozytywne odczucia związane z wizytą u fryzjera czy w punkcie obsługi klienta. Dlaczego wszystkie te szczegóły są tak ważne? Gdyż przyciągną stałych klientów. Zasada Pareto głosi, że 20% nakładu pracy, przynosi 80% efektu. W przypadku stałych klientów proporcja jest identyczna: 20% klientów przyniesie przedsiębiorcy 80% przychodów. Charakterystyczna, estetyczna i komfortowa aranżacja poczekalni z pewnością pomoże pozyskać nowych klientów, ale także pomoże uczynić ich stałymi klientami. 

Estetyka, jakość i komfort wyposażenia poczekalni przyczynią się do korzystnego pierwszego wrażenia u klienta oraz zachęcą do powrotu. Natomiast niekomfortowe warunki, brak dbałości o estetykę powodują podwójne straty, które później trzeba będzie zrekompensować dodatkowym nakładem pracy lub podwójnymi wydatkami.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 118

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 123

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 125
Reklama
 

Copyright - 2001- 2022 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,09s - V: A0.99 - C: 0 - D: 10.04.2018 08:33:36