Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Nigdy tego nie mów swojemu klientowi
Autor: WP(lca.pl) - 2018-08-12 22:25:00
Pływanie po oceanie biznesu może być trudne. Posiadasz już świetny produkt, coraz lepszy zespół, ale teraz musisz zdobywać i utrzymywać lojalnych klientów.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

To zadanie przypomina niekiedy żeglowanie po zaminowanym akwenie, gdyż każdy klient jest inny, każdy wnosi swoją osobowość i indywidualne oczekiwania, które musisz poznać i nimi zarządzać.
Wiele firm walczy o swój biznes, więc nawet drobny błąd może zatopić twoje przedsiębiorstwo.

Poniżej przedstawiamy przykłady tego, czego nie powinieneś mówić swojemu klientowi, bez względu na to, jak dobrze go znasz.   

„Twój wybór jest nieodpowiedni. Ja wiem najlepiej, czego potrzebujesz”.  

Zawsze dawaj klientom to, czego chcą. Ludzie zazwyczaj myślą, że to oni mają rację, niezależnie od tego, co mówią. Wytknięcie błędu może ich tylko urazić i sprawić, że przeniosą się do sprzedawcy, który da im to, czego pragną. 
– „Przeświadczonemu o swoich racjach klientowi można najwyżej tylko bardzo delikatnie zasugerować dodatkową opcję – twierdzi doradca klienta firmy Genoscope, producenta kremów na gojenie ran dla diabetyków i suplementów opartych na colostrum (genoscope.pl).

„Dam ci wszystko o czym zamarzysz!”

Klient często jest menagerem, nie musi znać dobrze np. zagadnień technicznych. Łatwo -widząc szansę zdobycia korzystnego zmówienia – zagalopować się i obiecać mu rzeczy niemożliwe do zrealizowania. Chwilowy triumf przeradza się później w klęskę: rozczarowanie, negatywny wizerunek twojej firmy i w efekcie spadek obrotów.
- „Nie obiecuj gruszek na wierzbie. Taka taktyka jest poważnym błędem – ostrzega przedstawiciel HMS, firmy oferującej na swej stronie hms-steel.pl m.in. nadzór przemysłowy, kontrole procesów antykorozyjnych, czy audyt podwykonawców. – Zawsze traktujemy zamawiającego z zawodową rzetelnością, a relacje opieramy na szczerości. Zyskujemy w ten sposób zaufanie klienta i jego dobrą opinię o firmie”.

„Słyszałem, że twój współpracownik rozwodzi się”.

Nie plotkuj. To świadczy o braku dyskrecji. Jeśli tak swobodnie rozmawiasz o innej osobie, klient może założyć, że również o nim dzielisz się informacjami z osobami trzecimi. 
– „Jeżeli musisz rozmawiać o ludziach, których obaj znacie, mów o nich tylko pozytywnie – radzą pracownicy sklepu internetowego sklep.pcm.edu.pl z pomocami dydaktycznymi i zabawkami dla przedszkoli i szkół montessoriańskich. - Dzięki temu klient postrzegać cię będzie jako osobę optymistyczną, przyjazną i profesjonalną, w pobliżu której chce się przebywać”.

„Jak ci się podoba moje nowe porsche?”

Chcesz, aby klienci myśleli, że jesteś najlepszy w tym, co robisz i odnosisz sukcesy. Ale na pewno nie chcesz, żeby uważali, iż przepłacają, by wesprzeć twoje ekstrawagancje. Niektórzy będą tak rozumować. Inni, nie posiadający tak luksusowego samochodu, mogą poczuć zwyczajną zazdrość.
- „Błędem jest epatowanie swoim majątkiem. Z tego nic dobrego nie wychodzi. Postępuj w myśl przysłowia: ‘Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal’” – radzą pracownicy obsługi klienta drukarni DDC Group (ddcgroup.pl), wykonawcy m.in. fototapet, wielkoformatowych materiałów wystawienniczych i reklamowych.

„Twój obecny kontrahent jest okropny”.

Nigdy nie mów źle o konkurencji, bez względu na to, co wiesz lub myślisz o tej firmie. Jak się poczujesz, gdy dowiesz się, że tamci mówią o tobie w superlatywach? W oczach klienta wychodzisz na człowieka bez klasy.
- „O konkurencji mówi się życzliwie, albo wcale – uważają pracownicy Gold Plating, firmy oferującej na stronie goldplating.pl wykonywanie pokryć galwanicznych, obróbkę metali i barwienie aluminium.


Zamiast podsumowania radzimy: nie mów głupstw i uśmiechaj się. Dzięki temu nie będziesz tracił stałych klientów z powodu własnych przekonań, poglądów i opinii, którymi nie zawsze powinieneś się dzielić.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,644s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48