Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Stały klient to prawdziwy skarb
Autor: WP(lca.pl) - 2018-09-09 19:14:16
Lojalność nabywcy kosztuje firmę znacznie mniej, niż zdobycie nowego, a przynosi większe zyski. Poznajcie kilka sposobów na utrzymanie stałych klientów.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

ZADOWOLENIE KLIENTA

Klient zadowolony może przekonać do twojej firmy kilkadziesiąt osób. Nie jest ważne, co u ciebie kupił. To nie przedmiot transakcji będzie głównym tematem jego rozmów z przyjaciółmi czy użytkownikami mediów społecznościowych. Tym, o czym wyrazi publicznie swoją opinię, jest sposób, w jaki został przez twoją firmę potraktowany.

- Jeśli pracownicy obsługi klienta stanęli na wysokości zadania, zyskałeś nowego ambasadora twojego przedsiębiorstwa – uważają właściciele kancelarii VOX VERITAS, oferującej na stronie voxveritas.pl usługi w zakresie wysokich odszkodowań komunikacyjnych dla rannych w wypadkach poprzez markę vox veritas rehabilitacja, a także wysokie zadośćuczynienia dla rodziny ofiar wypadków samochodowych (porad w tym zakresie firma zawsze udziela bezpłatnie). –

Jeśli jednak nie sprostali zadaniu, zła opinia wygeneruje rzeszę potencjalnych odbiorców, którzy nigdy nie przekroczą twoich progów.

Negatywne wiadomości rozchodzą się szerzej i szybciej, niż dobre, więc niezadowolony czy rozczarowany klient może okazać się dla ciebie dotkliwą stratą.

 

KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ

Zdarzają się jednak tacy, którzy zdecydowanie jej nie mają, a potrafią nieźle uprzykrzyć ci życie. Mimo to staraj się zawsze prowadzić biznes z korzyścią dla nabywcy, nawet kosztem poniesionej straty. W tym celu oddaj pieniądze, ofiaruj prezent - zrób wszystko, żeby poczuł się usatysfakcjonowany. I najlepiej już więcej z nim nie współpracuj.

 

POZOSTAWAJ W KONTAKCIE

- Chcąc posiadać bazę stałych klientów, utrzymuj z nimi kontakt – radzą pracownicy spółki Accounts4u2, która na stronie accounts4u2.pl oferuje swoje usługi księgowe wraz z obsługą płac i spraw kadrowych. – Jeśli będziesz informował ich o statusie zamówienia, czy utrudnieniach, które wystąpiły, poczują się docenieni.

- Cisza to najgorsza rzecz we współpracy – potwierdza właściciel sklepu vapex.pl sprzedający wysokiej klasy akumulatorki do modeli zdalnie sterowanych i Airsoftu. - Nigdy do niej nie dopuszczaj, jeśli nie chcesz stracić stałego klienta.

Prowadzisz firmę usługową, wziąłeś zaliczkę, ale pracownicy się pochorowali i nie jesteś w stanie dotrzymać terminu. Mimo, że wiadomość ta nie będzie dla twojego nabywcy powodem do radości, zadzwoń i poinformuj o sytuacji, zaproponuj inny termin wykonania usługi. Nie stracisz w jego oczach, jeżeli powiesz prawdę, a zaoszczędzisz mu rozczarowania w najmniej dogodnym dla niego momencie.

 

ZASKAKUJ KLIENTA

Oferuj mu prezenty, rabaty, zniżki. Niech czuje się jak ktoś wyjątkowy i specjalnie traktowany.

- Jeśli chcesz, aby twoje przedsiębiorstwo miało stabilną pozycję na rynku, dawaj więcej, niż konkurencja – radzi właściciel firmy Panas Ekskluzywne Schody i Podłogi, wytwórcy m.in. gustownych i praktycznych schodów drewnianych, prezentowanych na stronie schodypanas.pl.

 

ZNAJ SWOICH STAŁYCH KLIENTÓW

Prowadź historię ich zakupów, notuj preferencje, pamiętaj o imieninach i urodzinach. – Nikt nie lubi być anonimowy – uważają pracownicy Hicopy Gdańsk hicopy.gdansk.pl, spółki zaopatrującej biura w wysokiej jakości ekologiczny sprzęt do druku i skanowania. – Stałemu klientowi jest miło, gdy przy przywitaniu użyjesz jego nazwiska bez zaglądania do komputera.

Będzie też zadowolony, gdy pracownik obsługi wykaże się pamięcią o jego poprzedniej wizycie, nawiąże do ostatniej rozmowy, zapyta o to, czy np. sygnalizowane wcześniej problemy zostały zażegnane. Odbiorca poczuje się w twojej firmie jak wśród dobrych przyjaciół.

 

Istnieje jeszcze wiele innych sposobów, by utrzymać i powiększyć swoją bazę stałych klientów. Zapoznaliśmy was z najważniejszymi. Spróbujcie je wykorzystać, a szybko dostrzeżecie pozytywne rezultaty.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,409s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48