Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Jak zatrzymać klienta?
Autor: WP(lca.pl) - 2018-10-04 10:38:19
Zachęcenie klienta do kolejnego zakupu jest tańsze i łatwiejsze niż pozyskanie nowego.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Za stałym klientem przemawiają jeszcze dwie jego zalety: stawia cenę na dalszym miejscu w zamian za poczucia bezpieczeństwa i sprawdzonego poziomu obsługi oraz często zostaje bezinteresownym mecenasem marki wśród znajomych i nieznajomych użytkowników platform społecznościowych. Jak zatrzymać klienta? Co zrobić, by na dłużej zagościł w naszej bazie stałych kupujących?

WYSOKI POZIOM REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Dobra obsługa klienta to temat na oddzielną, obszerną publikację. Skupmy się na efektach: klient ma czuć się w obecności sprzedawcy bezpiecznie, wiedzieć, że ten jest gotowy w każdej chwili udzielić mu pomocy i porady, że proces sprzedaży odbywa się sprawnie i w dobrej atmosferze. To jest podstawa w budowaniu poczucia zadowolenia klienta z dokonanej transakcji. Dla nas ważne jest również to, by kupujący zechciał powrócić z kolejnym zamówieniem. W tym celu niezbędne jest zbudowanie odpowiednich relacji.

- Najprostszym sposobem tworzenia tych więzi są działania posprzedażowe: kilka dni po transakcji wyślijmy klientowi ankietę z prośbą o ocenę jej przebiegu, w ramach cross-sellingu poinformujmy o możliwości dokupienia kolejnego produktu, który w jakiś sposób koresponduje z dokonanym już zakupem, a wreszcie – ponownie podziękujmy za skorzystanie z naszych usług – radzi pracownik obsługi klienta w firmie Stern Service, zajmującej się na stronie sternservice.pl skupem i sprzedażą rusztowań, ze szczególnym uwzględnieniem marki Aluberg.

SZYBKIE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Przedłużający się termin dotarcia paczki z zakupionym produktem, pomyłka w jego doborze czy wada techniczna nie wpływają w znaczący sposób na opinię o firmie. Ocenie klienta podlega za to nasz sposób podejścia do problemu. Jeżeli zareagujemy szybko, nie skażemy klienta na wędrówkę po innych działach firmy, naprawimy szkodę na poczekaniu i odpowiednio przeprosimy za wywołanie stresu, nasze notowania w oczach kupującego rosną.

- Paradoksalnie, klient zadowolony z dobrej obsługi reklamacji jest bardziej skłonny do ponownych odwiedzin firmy niż ten, który nie ma za sobą przykrych doświadczeń – konkluduje właściciel sklepu lawkisklep.pl specjalizującego się w sprzedaży elementów małej architektury miejskiej i ogrodowej, jak ławki, donice czy kwietniki.
TWORZENIE PUNKTÓW KONTAKTU

Im więcej punktów styczności klienta z naszą firmą, tym lepiej. Według właściciela firmy Eupack Opakowania, prowadzącej sklep eupack.pl z opakowaniami z folii, kartonu i z taśmami pakowymi, na których na zlecenie kupującego wykonywane są nadruki firmowe uważa, że dobrym środkiem kontaktu z klientem jest newsletter, który daje duże możliwości tworzenia więzi. Możemy dzięki niemu prezentować nowości dobrane pod kątem poznanych już wcześniej zainteresowań i potrzeb klienta, zapraszać do przeczytania artykułów na naszym firmowym blogu pełniącym rolę bazy wiedzy o branży, w której działamy, czy też informować o organizowanych promocjach.

TWORZENIE ELITY
Każdy człowiek chciałby czuć się doceniany i traktowany w sposób specjalny.

- W marketingu bardzo istotnym działaniem na rzecz stworzenia grupy stałych klientów jest zbudowanie atmosfery elitarności – uważa przedstawiciel firmy będącej dystrybutorem diamentów i prowadzącą sklep z oryginalną biżuterią z kamieniami szlachetnymi sklep.sundiamore.pl. - Jesteś lojalnym klientem, więc korzystasz z przywilejów: dostajesz specjalne upusty, karty rabatowe, upominki… -

Przedstawiciel firmy Pako, specjalizującej się w wyrobie foliowych, termoformowanych opakowań dla ogrodnictwa, które prezentuje wraz z opakowaniami z kartonu na stronie pakowyroba.pl dodaje:

- Pamiętamy też o urodzinach, zapraszamy na organizowane eventy, informujemy o wydarzeniach w firmie, o nowych inicjatywach i ludziach, od których zależy jej funkcjonowanie. -

Niech klient czuje się członkiem rodziny i czerpie satysfakcję z tego, że znalazł się w elicie naszych klientów!

 

Jest jeszcze wiele sposobów na przywiązanie klienta do firmy. Nic na tym nie tracimy, gdyż cały zysk jest po naszej stronie: za cenę stworzenia zadowolenia i lojalności otrzymujemy bezpłatną reklamę na forach społecznościowych i wzrost obrotów, gdyż stały klient kupuje częściej i więcej. Warto więc oderwać się co jakiś czas od pogoni za nowymi klientami i poświęcić uwagę tym stałym i wiernym, którzy zapewniają stabilność twojej firmie.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,301s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48