Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
CRM - narzędzia do zarządzania relacjami z klientami
Autor: WP(lca.pl) - 2018-10-12 17:57:23
System zarządzania relacjami z klientami (CRM) to narzędzie do zbierania informacji oraz interakcji, które zachodzą między twoją firmą a odbiorcami, potencjalnymi nabywcami, dostawcami lub innymi firmami.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

CRM umożliwia:

- śledzenie przebiegu twoich działań marketingowych,

- identyfikację i obserwacje zachowań potencjalnych klientów,

- utrzymywanie relacji z lojalnymi klientami,

- grupowanie klientów w celu rozwoju spersonalizowanej komunikacji,

- poznanie, którzy klienci zareagowali na twoją ofertę lub promocję.

 

ZALETY CRM

Narzędzie CRM umożliwia śledzenie zachowania klientów, ich nawyków i zainteresowań w celu zapewnienia im spersonalizowanej usługi. 

- Dzięki CRM możesz na przykład wysłać swojemu odbiorcy specjalną ofertę na urodziny, czy powiadomić wyselekcjonowaną grupę stałych kupujących o adresowanej do nich promocji – tłumaczy przedstawiciel sklepu bhpfast.pl, należącego do firmy Fastpol Invest, która jest dostawcą szerokiej gamy artykułów BHP i przeciwpożarowych.

CRM mogą pomóc ci w:

- rozwijaniu spersonalizowanego i ukierunkowanego działania marketingowego, które daje szansę na zwiększenie sprzedaży,

- określeniu najlepszego czasu na przeprowadzenie akcji marketingowej,

- zbieraniu i przechowywaniu opinii klientów w celu ulepszania metod działania i wprowadzania innowacji,

- śledzeniu zachowań klientów w trakcie kupowania produktów lub usług.

 

JAKIE INFORMACJE GROMADZIĆ W CRM?

Informacje zbierane w CRM będą zależeć od indywidualnych potrzeb twojej firmy i działań marketingowych, jakie podejmujesz. 

- Dane, które zdecydujesz się zebrać, pomogą ci zbudować kompletny profil klienta i mogą okazać się przydatne przy ocenie skuteczności działań marketingu bezpośredniego, takich jak np. newslettery – uważa właściciel firmy CR Iluminacje, projektującej i wytwarzającej prezentowane na stronie cr-iluminacje.pl dekoracyjne elementy świetlne do ozdabiania miejskiej przestrzeni publicznej.

Przykłady informacji, które możesz uwzględnić w CRM:

- dane klienta, takie jak imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, data urodzenia i preferowana metoda kontaktu,

- dokonane zakupy, ich wartość i czas dokonania,

- informacje na temat zaangażowania, czyli kiedy i jak klient zareagował na kampanie marketingowe lub promocje,

- informacje o zwrotach, reklamacjach i zażaleniach.

Pamiętaj, że przechowywanie informacji o klientach musi być zgodne z przepisami dotyczącymi prywatności i bezpieczeństwa IT.

 

JAK WYBRAĆ CRM?

Istnieje wielu różnych dostawców narzędzi CRM. W zależności od rodzaju i wielkości firmy możesz używać jedynie arkusza kalkulacyjnego lub prostego systemu rejestrowania interakcji z odbiorcą.

- W przypadku większego przedsiębiorstwa należy zdecydować się na zakup dedykowanego oprogramowania CRM, które pomoże ci zarządzać relacjami – radzi właściciel firmy prolinestudio.pl, wykonującej we współpracy z zespołem profesjonalnych kamerzystów wysokiej jakości filmy ślubne. - Może być to CRM przechowywany w chmurze lub zainstalowany lokalnie na firmowym komputerze.

 

CO TRZEBA WZIĄĆ POD UWAGE WYBIERAJĄC CRM?

- wielkość bazy klientów - jeśli masz wielu odbiorców, będziesz potrzebować więcej funkcji w programie,

- miesięczny koszt użytkowania,

- liczbę osób, które będą korzystać z systemu,

- lokalizację systemu (chmura czy komputer?),

- integrację z istniejącym systemem poczty e-mail,

- sposób dostępu do CRM,

- rodzaje danych, które chcesz zbierać,

- szkolenie pracowników i bieżące wsparcie,

Przedstawiciel firmy Mixit z Pragi czeskiej, oferującej w sklepie mixit.pl gotowe lub zgodne z życzeniem klienta mieszanki musli oraz kasze mi.in z suszonymi owocami, orzechami i czekoladą, podkreśla, że przy wyborze programu należy zwrócić uwagę na poziom bezpieczeństwa, jaki oferuje CRM w odniesieniu do ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i naruszeniami bezpieczeństwa IT.

 

Na zakończenie właściciel firmy Anled Systems, dystrybutora i importera naturalnych kosmetyków takich marek jak: Najel, Saryane, Foufour, czy Les Argiles du Soleils, dostępnych w sklepie spa.anled.pl, dodaje:

- Programy CRM nie są jednakowe, każdy posiada swoje zalety i ograniczenia, dlatego dobrze jest skorzystać z często oferowanego przez dostawców okresu próbnego. Dzięki niemu dowiesz się, czy i w jaki sposób CRM może być przydatny we wspieraniu twoich działań biznesowych.

 

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,255s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48