Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Co zrobić, aby zwiększyć szanse rynkowe małej firmy?
Autor: WP(lca.pl) - 2018-11-02 15:13:06
Klienci oczekują coraz więcej od firm. Technologia zmienia sposób, w jaki szukają produktów, kontaktują się ze sprzedawcą, angażują w swoje wybory i kupują. Nowe narzędzia, platformy, łatwość wchodzenia w interakcję tworzą doskonałe warunki dla rozwoju małych firm. Czy stosowane przez ciebie narzędzia zwiększają szansę na sukces?
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Oto pięć wskazówek, które pomogą ci zająć dobrą pozycję na rynku.

 

ZDOBĄDŹ PODSTAWOWE INFORMACJE

Obserwuj zachowania klientów

- Zanalizuj ich drogę po twojej firmie, od momentu wejścia, do jej opuszczenia – podpowiada właściciel studia fotograficznego, które na stronie fotografgliwice24.pl proponuje organizowane sesji, wykonywanie zdjęć ze ślubów i innych uroczystości rodzinnych. - Dostosuj do tego funkcjonalność swojej strony, zapewnij alternatywne kanały łączności z kupującymi.

Zagwarantuj sobie realistyczny budżet

Przyciąganie i zatrzymywanie klientów ma kluczowe znaczenie dla małych firm. Czy zarezerwowałeś pieniądze na marketing? Istniejące przedsiębiorstwa powinny przeznaczać na ten cel 5% przychodów, nowe - około 10%. Zwrot z inwestycji (ROI) powinien zawsze być kluczowym wskaźnikiem przy mierzeniu efektów marketingu, a  przemyślane inwestycje zapewnią ci dobre szanse na przyciąganie klientów teraz i w przyszłości.

Przeanalizuj dlaczego stworzyłeś swój produkt

Jaki problem próbujesz rozwiązać lub jakie potrzeby zaspokoić? Jaką oryginalną i cenną wartość możesz dodać do przedmiotu sprzedaży lub oferowanej usługi?

- Znalezienie odpowiedzi na te pytania umożliwi działanie, które zainteresuje przyszłych klientów twoją ofertą – uważa właściciel agencji reklamowej festekipa.pl, producenta filmów z eventów, reklamowych i spotów telewizyjnych.

 

SPRAW, ABY TWOJA STRONA DZIAŁAŁA PRAWIDŁOWO

Przyjrzyj się kwestii kontaktu i zbieraj dane

- Upewnij się, że twoje dane kontaktowe są widoczne i spójne na całej witrynie – radzi przedstawiciel przedsiębiorstwa Tomsystem, producenta m.in. maszyn przemysłowych, ploterów CNC, wycinarek plazmowych i wykonawcy usług związanych z obróbką metali, których szeroki zakres przedstawiono na stronie tomsystem.org. - Zbieraj dane adresowe odbiorców tam, gdzie to możliwe, aby móc kontynuować z nimi kontakt.

Elegancja i prostota

Zaprojektuj atrakcyjny i łatwy w użyciu interfejs, z którego korzystanie będzie przyjemnością. Dopracuj nawigację tak, żeby oglądający nie miał żadnych trudności w dotarciu do interesujących go treści.

Zawartość jest najważniejsza

- Aktualizuj content w sposób ciągły, opisuj oferowane artykuły jasno i wyczerpująco, nie pozwól, by klient wahał się z podjęciem decyzji zakupu z powodu braku potrzebnych danych – radzi przedstawiciel firmy ADI, produkującej prezentowane na stronie tangozbiorniki.pl zbiorniki na olej napędowy i płynny Tango Oil.

 

POMYŚL O URZĄDZENIACH MOBILNYCH

Już połowa kontaktów klientów z firmami odbywa się za pomocą smartfonów. W związku z tym zoptymalizuj swoją stronę dla urządzeń z małymi ekranami. Zadbaj, by twoja witryna miała konstrukcję dobrze odczytywaną przez urządzenia mobilne. Osiągniesz to tworząc „odchudzony” duplikat swojej strony, przeznaczony dla smartfonów lub uczynisz ją responsywną.

 

POPRAW SWÓJ WYNIK W WYSZUKIWARCE GOOGLE

Ponieważ wiele osób cierpi na „zespół pierwszej strony” zadbaj, by twoja firma znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, najlepiej na ich pierwszej stronie. Stosuj zasady SEO przy tworzeniu witryny i jej zawartości. Możesz w tym celu skorzystać z oferty którejś z firm, specjalizujących się w pozycjonowaniu stron internetowych. Takie usługi są coraz tańsze.

 

BĄDŹ AKTYWNY NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

- Stwórz fanpage firmy na Facebooku – dodaje przedstawiciel przedsiębiorstwa Big-Tom, prowadzącego w sklepie skleperos24.pl sprzedaż artykułów i akcesoriów erotycznych. - Publikuj informacje o życiu twojej firmy, pokazuj swoją ofertę, proś o komentarze i oceny. Zawsze odpowiadaj na wpisy, nawet wtedy, gdy nie dotyczą twojej działalności i branży. Ze szczególną uwagą reaguj na głosy krytyczne, dziękuj za nie, zamiast polemizować.

 

Przedstawiliśmy pięć podstawowych warunków, które mała firma powinna spełnić, by nie zaginąć na rynku. Wachlarz możliwości jest znacznie szerszy, a ich wybór uzależniony od kondycji finansowej, wyobraźni i inwencji właściciela przedsiębiorstwa. Ważne jest trzymanie się głównych kierunków działania: być dostrzeganym, znajdować się blisko klienta i przekraczać jego oczekiwania.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,279s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48