25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
W zależności od branży mówi się o ilości powrotów klienta do firmy, w której zakupił produkty lub usługi. Nie jest to jednak przelicznik, którym warto się posiłkować. Przed ustaleniem, czy program lojalnościowy jest potrzebny czy nie warto przeanalizować zachowania klientów i zwrócić uwagę ma to, czy wracają, jak często i co ich przyciąga. Należy też mieć świadomość, że program lojalnościowy to nie tylko sposób na przyciągnięcie klientów, jeśli korzystają z usług lub zakupują produkty jednorazowo, ale też na uch zatrzymanie poprzez nagrodzenie ich dotychczasowej lojalności.
Dobry program lojalnościowy umożliwi otrzymanie statystyk, które odpowiedzą na szereg ważnych pytań:
Odpowiedzi na te pytania pozwolą spersonalizować ofertę, a dzięki temu zwiększyć zyski w sprzedaży. Lojalność klientów bardzo trudno zyskać, dlatego warto wybrać program, który spełni ich oczekiwania.
Ofert programów lojalnościowych jest dużo, dlatego warto zapoznać się z najciekawszymi i najkorzystniejszymi na https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac, by dokonać trafnego wyboru. Oprócz rodzaju programu lojalnościowego, niezwykle ważne jest wybranie odpowiednich nagród, które będą dla klientów atrakcyjne i zachęcą ich do częstszego korzystania z usług lub kupowania produktów.