25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Voicebot to rodzaj oprogramowania, które pozwala na komunikację między człowiekiem a specjalnym interfejsem głosowym używającym mowy. Nie wymaga on żadnych dodatkowych programów ani aplikacji i może skutecznie zastąpić człowieka w pracach związanych z telefoniczną obsługą klienta. Dzięki temu, że jest w stanie połączyć się z dowolną liczbą użytkowników w tym samym momencie, doskonale optymalizuje procesy zachodzące wewnątrz różnych działalności. Jest szybki, skuteczny i dostępny, a efekty jego pracy są łatwo mierzalne.
Wciąż komunikujemy się z innymi poprzez połączenia telefoniczne, które są zazwyczaj najwygodniejszą formą kontaktu z wybraną firmą. Z tego powodu boty głosowe przyciągają coraz więcej działalności, które, stawiając na telefoniczną komunikację z klientem, chcą ją nieco bardziej zautomatyzować. Klienci również są zadowoleni z takiego rozwiązania, ponieważ często ułatwia i przyspiesza ono proces pozyskiwania niezbędnych informacji.
Skoro już wiemy, jak działa voicebot i z jakiego powodu sprawdza się w nowoczesnych przedsiębiorstwach, pora na zgłębienie tajników jego tworzenia.
Warsztaty produktowe pozwalają zagwarantować kompleksowe, szyte na miarę rozwiązanie, które usatysfakcjonuje odbiorcę. Dzięki temu rozwój voicebota idzie sprawnie i spełnia wszelkie wymagania i potrzeby danej firmy.
Na początku niezbędne jest zebranie wszystkich informacji na temat technologii głosowych, które można wykorzystać w procesie tworzenia voicebota. Następnie warto się zastanowić, czy zespół, którym dysponujemy ma wszelkie kwalifikacje niezbędne do stworzenia tego typu narzędzia. Jeżeli nie, dobrze go na tym etapie poszerzyć o osoby z brakującymi kompetencjami.
Jeżeli zespół jest już gotowy do pracy, dyskutujemy nad głównymi założeniami projektu, zastanawiamy się nad metodami, jakie można by wykorzystać podczas warsztatów i przygotowujemy odpowiednie materiały. Na tym etapie tworzymy też mapę interesariuszy.
Przejrzysty plan pracy pozwala stworzyć solidną podstawę pod tworzenie dedykowanych voicebotów. Zanim przejdziemy do prac technicznych warto ustalić kilka niezbędnych szczegółów:
Voicebot powinien być spójny ze strategią biznesową danej marki i odzwierciedlać jej charakter. Musi być również dopasowany do procesów, jakie ma wspierać w danej firmie. Im więcej czasu i energii włożymy w dokładne przygotowanie rozwiązania z dbałością o każdy jego szczegół, tym lepiej sprawdzi się ono w praktyce, przynosząc wymierne korzyści dla naszej działalności i budując zaufanie do marki.
Kiedy już obmyśliliśmy osobowość naszego voicebota, możemy też zastanowić się nad tym, jakiego użyczyć mu głosu. Odpowiedzi mogą być czytane przez syntezator mowy lub nagrane przez wybranego wcześniej lektora. Dzięki temu mamy niemal nieograniczone możliwości - voicebot może być kobietą lub mężczyzną, może mieć różny ton i tembr głosu. Wszystko zależy od naszych preferencji.
Pamiętajmy, że od odpowiedniego doboru voicebota zależy zadowolenie naszego klienta i jego doświadczenia z naszą firmą. Jeżeli przyłożymy się do stworzenia bota, który będzie najbardziej spójny z naszą działalnością, mamy większe szanse na to, że odbiorca będzie zadowolony z kontaktu z naszą obsługą klienta i że spełni ona jego oczekiwania. Z tego powodu warto skontaktować się z firmą tworzącą takie rozwiązania. Dzięki rozbudowanym warsztatom produktowym będzie ona w stanie dopasować technologie ściśle do naszych potrzeb i wymagań.