Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Jak urządzić wygodne stanowisko pracy?
Autor: WP(lca.pl) - 2021-05-24 13:38:43
Odpowiednio urządzone miejsce pracy to podstawa, aby zapewnić maksymalną wydajność i efektywność wykonywanych obowiązków. Jednocześnie stanowi swoistą wizytówkę firmy, która będzie miała wpływ na jej postrzeganie w oczach klientów. Z tego względu warto zadbać, aby znalazło się tam wszystko, co niezbędne do dobrej organizacji. Podpowiadamy, jak urządzić stanowisko dla pracownika!
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Kluczem do dobrze urządzonego stanowiska pracy z pewnością jest wygoda i ergonomia. Z tego względu zaopatrując biuro w odpowiednie wyposażenie, warto mieć na względzie zarówno charakter stanowiska, jak i indywidualne potrzeby pracowników. Zapewniając łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi i materiałów, zagwarantujesz im maksymalny komfort, dzięki któremu codzienne obowiązki będą łatwiejsze i przyjemniejsze. Jeśli pragniesz zaopatrzyć się w wysokiej klasy akcesoria biurowe, ciekawym rozwiązaniem mogą być produkty marek Esselte i Durable.

Postaw na wygodę swoich pracowników!

Urządzając stanowisko pracownicze, jedną z kluczowych kwestii jest wybór odpowiedniego biurka. Powinno być odpowiednio duże, aby zapewnić wygodną pracę i pomieścić niezbędne sprzęty czy akcesoria. Poza długością i szerokością należy też zwrócić uwagę na głębokość oraz wysokość. Już na samym początku, najlepiej określić, czy miejsce będzie wyposażone w komputer, co ułatwi dobranie idealnych wymiarów. Duże znaczenie ma też wygodny fotel. Obecnie największą popularnością cieszą się modele obrotowe z regulacją, gdyż łatwo można dopasować do wzrostu użytkownika.

Duży wpływ na komfort podczas codziennej pracy z pewnością ma umiejętnie dobrane oświetlenie. Do biura z pewnością najlepiej sprawdzi się chłodne światło, które zwiększy koncentrację i pobudzi do działania. Zbyt ciepłe po pewnym czasie mogłoby powodować senność. Dodatkowo należy z pewnością uwzględnić meble do przechowywania. Świetnie sprawdzą się zarówno regały na dokumenty oraz inne drobiazgi, jak i różnego rodzaju szafki czy szuflady na akcesoria biurowe.

Akcesoria biurowe - co powinno się znaleźć przy każdym stanowisku pracy?

Poza umiejętnie dobranym umeblowaniem warto zadbać również o zaopatrzenie w odpowiednie akcesoria biurowe, które ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków. Zaliczają się do nich między innymi długopisy, zakreślacze i wszelkiego rodzaju artykuły piśmiennicze, teczki, segregatory, organizery, koperty, nożyczki, klej, spinacze i wiele innych. Jednym z przydatnych produktów są również kolorowe karteczki samoprzylepne. Dzięki nim zapiszesz sobie wszystkie najważniejsze informacje.

Podstawowe przybory to jednak nie wszystko! Dobrym pomysłem jest zakup dodatkowych elementów, dzięki którym codzienna praca będzie efektywniejsza. Do takich propozycji z pewnością zalicza się kalendarz do planowania zadań. Korzystając z niego, zaznaczysz sobie wszystkie zaplanowane spotkania, konferencje i inne ważne wydarzenia. Pozwoli to jeszcze lepiej zorganizować czas, co ułatwi osiąganie kolejnych celów zawodowych.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 118

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 123

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 125
Reklama
 

Copyright - 2001- 2022 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,09s - V: A0.99 - C: 0 - D: 10.04.2018 08:33:36