Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Jak zdobyć 100 tysięcy obserwujących na Instagramie?
Autor: WP(lca.pl) - 2022-01-23 18:29:10
Instagram jest jedną z najpopularniejszych platform, jednak rządzi się swoimi prawami i kwestia marketingu jest tutaj również znacząca. Nie musi być to wcale tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W tym artykule przedstawimy parę możliwości jak sprawić, że Twoje konto na Instagramie osiągnie większą popularność. Chcesz zwiększyć liczbę obserwujących lub zostać influencerem na Instagramie? Pracujesz nad zdefiniowaniem swojej marki i przeniesieniem swojego konta na Instagramie na wyższy poziom? Oto kilka wskazówek, jak zacząć, dotrzeć do większej liczby osób i zbudować skuteczną strategię działania w mediach społecznościowych
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Podaj informacje i uzupełnij biografię

Pierwszym krokiem, który musisz jest wypełnienie wszystkich pustych pól i informacji tak dokładnie, jak to możliwe. Nie chcesz być profilem anonimowym. Im więcej informacji podasz, tym łatwiej będzie ludziom znaleźć Twoje konto. Bez biografii, podpisów pod zdjęciami, prawidłowej nazwy użytkownika lub zdjęcia profilowego, Twoje konto nie będzie rozpoznawalne. Ponadto sama nazwa użytkownika powinna być łatwo wyszukiwalna i powiązana z tematem Twojego konta. Nie powinna być również zbyt długa. Warto unikać też cyfr i znaków specjalnych.

Ustal rutynę i czas publikowania

W przeciwieństwie do innych mediów społecznościowych, Instagram nie obcina zasięgów po przekroczeniu optymalnej częstotliwości publikowania. Kluczowa jest tutaj jednak spójność. Utrzymuj regularną częstotliwość publikowania postów. Jeśli publikujesz trzy razy dziennie, ważne jest, abyś faktycznie robił to codziennie, a nie spamował jednego dnia i znikał na dwa tygodnie. Optymalnie jest wstawiać dwa posty dziennie i ewentualnie publikować jakieś treści dodatkowe w weekend. Możesz też zaplanować treści z wyprzedzeniem i dzięki temu utrzymać idealną co do sekundy rutynę publikacji.

Hashtagi to Twój przyjaciel 

Hashtagi są kluczową formą docierania do odbiorcy. Unikaj publikowania losowych tagów tylko dlatego, że są popularne, lepiej postawić na spersonalizowane i specyficzne dla konta hashtagi. Możesz też opracować własny hashtag, który będzie kojarzony z Twoją marką, a jest to idealny plan na zwiększenie zaangażowania followersów i społeczności zaangażowanych wokół określonego tematu. A do tego posiadanie własnego hashtagu sprawia, że Twoje konto wygląda bardziej profesjonalnie. Twoim hashtagiem może być nazwa Twojego konta, nazwa Twojego produktu, programu lub po prostu kreatywna kombinacja słów związanych z tym, co udostępniasz. Badania pokazują, że używanie więcej niż 11 hashtagów zwiększa zaangażowanie – obecnie dozwoloną liczbą hashtagów jest 30. Warto wykorzystać je wszystkie. Pomóc w tym mogą również generatowy hashtagów.

Dbaj o swoją społeczność i wchodź w interakcje

Influencer nie staje się influencerem bez stworzenia silnej społeczności i nawiązania kontaktu ze swoimi odbiorcami. Rozpocznij rozmowę! Postaraj się odpowiedzieć na jak najwięcej pytań lub komentarzy, a obserwatorzy na pewno odwdzięczą się jeszcze większym ruchem interakcji na Twoim koncie. W ostatecznym rozrachunku bycie instagramowym inluenserem to zawód publiczny i bez odbiorców nie byłoby też samego twórcy, tak więc doceń swoją społeczność i spraw, że będą czuli się potrzebni. Oprócz odpowiadania na komentarze, możesz też polubić obrazy, które w jakiś sposób są połączone są z Twoim kontem. Zadbaj o ludzi a nie tylko cyfry.

Wspomóż się aplikacjami do zdobywania obserwujących 

Strony takie jak Kuplike.pl pozwalają na uzyskanie odpowiedniego followingu, który pozwala na wystartowanie, a jeśli prowadzisz małą firmę i nie możesz się doczekać szybkiej odpowiedzi, nadszedł czas, aby kupić polubienia o obserwacje na Instagramie. Otworzy to możliwość szybszego przyrostu liczb. Nie czekaj i kup lajki na Instagramie już teraz.

Marki wraz z firmami i osobami posiadającymi gigantyczną bazę obserwujących na Instagramie z pewnością będą mogły poprawić swoją obecność w sieci. Nawet laik dowie się o Twojej marce. Będziesz mógł wspiąć się po drabinie wpływów i reputacji. Wreszcie Twoja marka będzie również postrzegana jako znana i ceniona. Ponadto, podobnie jak inne media społecznościowe, Instagram to sieć kreatywnych artystów. Jeśli kupisz aktywnych obserwujących na Instagramie, łatwo będzie ulepszyć swoją sieć w szybki sposób. Gdy Twoi obserwatorzy polubią Twój post, poinformują o tym swoich obserwatorów, a to już efekt kuli śnieżnej

Zorganizuj konkurs 

Prowadzenie konkursu to kolejny doskonały sposób na zwiększenie zaangażowania i zdobycie obserwujących. Wiele marek organizuje konkursy, które wykorzystują hashtagi do odnajdywania i przechodzenia do swojego konta. Warto, aby warunkiem uczestnictwa w konkursie było oznaczenie Twojego konta, czy to pod postem czy na Insta Story. Najlepsze jest to, że takie konkursy są bardzo łatwe do wykonania. Wystarczy utworzyć motyw, jakie zdjęcia mają zostać wstawione przez uczestników, ustalić zwycięską nagrodę i patrzeć, jak informacja o konkursie leci dalej w świat. A obietnica nagrody przyciągnie naprawdę wiele osób

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 118

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 123

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 125
Reklama
 

Copyright - 2001- 2022 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,096s - V: A0.99 - C: 0 - D: 10.04.2018 08:33:36