Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Wspomaganie organizmu w trakcie regularnych treningów — naturalne sposoby
Autor: WP(lca.pl) - 2022-03-02 11:42:10
Systematyczne wykonywanie treningów ma wiele zalet. Kiedy jednak będą one za bardzo obciążać ciało może szybko dość do kontuzji lub zupełnej rezygnacji. Dlatego warto wspomóc regenerację organizmu po ćwiczeniach. Chcesz wiedzieć jak zrobić to w naturalny sposób? Poniżej znajdziesz kilka przykładów.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Dla niejednej osoby regularny kontakt ze sportem kończy się na etapie szkoły średniej. Długie lata niskiej aktywności fizycznej mogą osłabić zarówno układ kostny, jak i mięśniowy. Stąd powrót do regularnych treningów powinien łączyć się z zastosowaniem odpowiednich suplementów. Ich szeroki wybór można znaleźć na stronie https://www.trec.pl/odzywki-i-suplementy/hmb/  

Rola regularnych treningów

Postrzeganie aktywności fizycznej przez społeczeństwo uległo dużej zmianie w ostatnich latach. Ruch nie tylko sprawia, że stajemy się piękni, ale również pozytywnie wpływa na motorykę i odporność całego organizmu. Regularne bieganie, spacery na 10 000 kroków czy basen staja się pomysłem na rozwiązanie różnych problemów zdrowotnych. Znacząco również wzrasta liczba osób ćwiczących w domu pod dyktando profesjonalnych instruktorów. Chęć bycia sprawnym przez długie lata powoduje, że ludzie coraz częściej kierują uwagę ku regularnym ćwiczeniom.

Jak naturalnie wspomagać organizm?

Intensywny zestaw ćwiczeń jest z reguły dużym obciążeniem dla organizmu. Dlatego żeby uniknąć ewentualnych kontuzji, a co gorsze zniechęcenia i porzucenia ćwiczeń, warto wspomagać procesy regeneracyjne. Oto 5 popularnych, a zarazem naturalnych sposobów, wspomagających odpoczynek mięśni.

            1. Wizyty w saunie. Wysokie temperatury bardzo dobrze rozluźniają mięśnie, niwelując dolegliwości bólowe. Wizyta w saunie po treningu siłowym relaksuje, natomiast po treningu cardio potęguje efekty spalania tkanki tłuszczowej. To również fantastyczny detox, ponieważ razem z potem organizm wydala toksyny.

            2. Prawidłowy sen. Coraz większe grono specjalistów stoi na stanowisku, że istotną rolę w budowaniu masy mięśniowej odgrywa sen. Odpowiednia długość snu, a także jego jakość wpływa na prawidłową regenerację organizmu. W trakcie snu uruchamiane są procesy pozwalające na odbudowę i regenerację włókien mięśniowych.

            3. Właściwa dieta. Zamiast przyjmować kilogramy suplementów, warto przyłożyć się do skomponowania prawidłowych posiłków. Odpowiednia ilość witamin i minerałów zapewni prawidłowe funkcjonowanie w trakcie treningów, dostarczając komórkom właściwego paliwa.

            4. Adaptogeny. Znane są jako sposób na syndrom „zmęczonych nadnerczy”. To grupa suplementów, głównie ziołowych, takich jak: żeń-szeń, ashwagandha czy wąkrotka azjatycka. Skutecznie obniżają poziom kortyzolu, zmniejszając tym samym uczucie zmęczenia. Wspomagają także sportowców w osiąganiu jeszcze lepszych efektów treningowych.

            5. Masaże. Regularne korzystanie z usług masażysty nie tylko zapewni rozluźnienie, ale również pozwala uniknąć potencjalnych kontuzji. Masaże rozluźniają mięśnie, pozbywając się jednocześnie negatywnych efektów treningów, jakimi są zakwasy.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 118

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 123

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 125
Reklama
 

Copyright - 2001- 2022 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,091s - V: A0.99 - C: 0 - D: 10.04.2018 08:33:36