25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Pracownicy sklepu internetowego odpowiedzialni za kontakty z klientem mają pełne ręce roboty. Warto pamiętać, że dziś standard stanowi wielokanałowa komunikacja. Część klientów lubi skontaktować się ze sklepem telefonicznie, inni wysyłają wiadomości e-mail lub wypełniają formularze online, a znaczna grupa preferuje chaty na żywo. Wszyscy liczą na błyskawiczną odpowiedź, a jeśli ona nie nastąpi, można bardzo łatwo stracić klienta.
Dlatego warto wyposażyć swój sklep w obsługujące wiele kanałów narzędzie do komunikacji z klientami. Z punktu widzenia pracownika jest ważne, aby wszystkie wiadomości od klientów można było zgromadzić w jednym miejscu. Dzięki temu obsługa zapytań odbywa się znacznie sprawniej.
Równie istotna dla sklepu internetowego pozostaje współpraca z dobrym dostawcą płatności. Współcześni klienci sklepów internetowych mają pod tym względem sprecyzowane wymagania. Jeśli preferowana przez nich metoda płatności nie będzie dostępna na stronie sklepu, mogą natychmiast odejść do konkurencji. W Polsce dużą popularnością cieszy się BLIK, podobnie jak szybkie przelewy internetowe, płatności kartą i inne nowoczesne formy płatności mobilnych.
Nie wolno jednak zapominać o tradycyjnych przelewach internetowych, do których część klientów wciąż jest przywiązana. Szansą na powiększenie grona lojalnych konsumentów jest udostępnienie potencjalnym klientom płatności w ratach, a także płatności odroczonych, na przykład o 30 dni. Warto podjąć współpracę z dostawcą płatności, który ma tak kompleksową ofertę.
Większości konsumentów zależy na błyskawicznej dostawie towaru, a ta jest uzależniona od organizacji wysyłek w e-sklepie. Zdarza się, że to właśnie na tym etapie powstaje wąskie gardło. Rozwiązaniem problemu powinna okazać się integracja sklepu z nowoczesną platformą wysyłkową skierowaną do sklepów internetowych, taką jak serwis Apaczka – https://www.apaczka.pl/. Na jakie udogodnienia mogą liczyć użytkownicy?
Platforma obsługuje przesyłki krajowe korzystając z oferty kilkunastu największych przewoźników, oczywiście z uwzględnieniem paczkomatów. Ponadto Apaczka umożliwia wykonywanie sprawnych przesyłek zagranicznych transportem lotniczym, morskim, kolejowym oraz oczywiście drogowym. Dzięki sprawnej organizacji średni czas dostawy na terenie Unii Europejskiej wynosi zaledwie 3 dni. Serwis proponuje swoim użytkownikom transport paletowy do kraju i za granicę.
Dokumentacja API pozwala na integrację serwisu ze wszystkimi popularnymi platformami e-commerce i marketplace. Import zamówień oznacza szybki dostęp do wszystkich metod dostaw i usług dodatkowych za pośrednictwem czytelnego i funkcjonalnego koszyka zleceń. Dodatkowym bonusem jest mapa z punktami odbioru. Oprócz tego usługa Apaczka Pro pozwala na realizowanie wysyłek pod własną marką i wygodną obsługę zwrotów.
W ten sposób można przy pomocy prostej integracji wznieść logistykę swojego biznesu na zdecydowanie wyższy poziom!