25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Część osób chętnie korzysta z tych interaktywnych narzędzi, uważając je za praktyczne i oszczędzające czas. Z chatbotem można porozmawiać o każdej porze i to bez konieczności wychodzenia z domu. Chat odpowiada konkretnie i nie wymaga kurtuazji oraz nie zmienia swojego podejścia w zależności od klienta.
Im bardziej skomplikowany problem, tym trudniej jednak rozwiązać go z robotem. W wielu przypadkach jednak, gdy rozmowa z chatbotem nie jest skuteczna, przejmuje ją człowiek. Same chatboty są ciągle udoskonalane, a ich skuteczność w odpowiadaniu na pytania klientów wzrasta. Jeśli dodatkowo wzrośnie u ludzi świadomość tego, jak i o co można pytać chatbota, wzajemna komunikacja wzniesie się na inny poziom.
Dla klientów chatboty to szybka i łatwa metoda na uzyskanie informacji czy rozwiązanie problemu. Działają 24/7, więc nie ma znaczenia, kiedy użytkownik potrzebuje pomocy – chatbot zawsze jest dostępny.
W internecie, chociażby na stronie https://smartix.pl/, można przeczytać coraz więcej na temat dobrodziejstw, które daje rozwój technologii i sztucznej inteligencji. Jeśli prowadzisz biznes i masz własną stronę internetową, warto spróbować zainstalować chatbota. Dzięki niemu:
Na dziś chatboty możesz traktować jako narzędzie, które pomoże w wykonywaniu automatycznych, powtarzalnych czynności. Jeszcze długo nie będą w stanie zastąpić ludzi. Mogą jednak – z coraz większymi sukcesami – pomagać ludziom w szybszym uzyskiwaniu informacji.