Zaszaleć. W jaki sposób? Doradzamy!
Ludzie obchodzą urodziny… Czemu więc nie wyprawić ich firmie? Dzięki organizacji jubileuszu wzmocnimy wizerunek przedsiębiorstwa, a także uświadomimy innym, że “jubilat” jest dobrym partnerem biznesowym. Ponadto urodzinowy event na pewno zintegruje pracowników i pracodawców, jest także świetną okazją, by docenić wkład wszystkich osób tworzących firmę. Już kilka miesięcy wcześniej powinniśmy przygotować plan i koszty przedsięwzięcia tzn. zarezerwować salę, obejrzeć dekoracje, napisać program itd. Wybór odpowiedniego miejsca pomoże w przyjemnym i przede wszystkim niewymuszonym wspólnym spędzaniu czasu przez wszystkich gości.
Coraz więcej firm odchodzi od klasycznej uczty. W zależności od preferencji wdrażane są inne pomysły, w większym stopniu angażujące gości np. urodziny na świeżym powietrzu, gdzie uczestnicy aktywnie spędzają czas. Jedną z lokacji oferujących tego typu event jest Dwór Korona Karkonoszy (na Dolnym Śląsku). W tym miejscu poza organizacją standardowego bankietu możemy upiec kiełbaski przy wieczornym ognisku lub wziąć udział w pikniku pod gołym niebem. Dwór stwarza również możliwość wynajęcia kawiarni w ogrodzie różanym, która jest bardzo ciekawą alternatywą dla klasycznej uroczystości. Warto również pomyśleć o imprezie tematycznej, związanej np. z myślą przewodnią firmy. Dzięki takiej formie urodzin, szefostwo i pracownicy będą mogli lepiej się poznać, a w przyszłości coraz lepiej współpracować.
Bardzo dobrze wiemy co na imprezie firmowej ma się udać - wszystko. Jednak na co powinniśmy zwracać uwagę, aby tak się stało? Po pierwsze: zacząć przygotowania dużo szybciej. Jeżeli już parę miesięcy wcześniej zaplanujemy atrakcje i zarezerwujemy sale, na pewno wpłynie to pozytywnie na nasz budżet (wybierzemy tylko te najatrakcyjniejsze oferty). Po drugie: dobrze zaplanować liczbę gości. Jubileusz to najlepszy moment na podziękowanie swoim klientom za współpracę - prawdopodobnie dzięki nim firma zaszła tak daleko. Ważne jest także zaproszenie gości biorących czynny udział w tworzeniu historii firmy. Po trzecie: event z okazji urodzin firmy powinien być nietypowy. Taka impreza musi mieć ciekawy scenariusz, angażujący wszystkie zaproszone osoby. Nie powinna powielać schematów, a już na pewno kopiować pomysłów, kompletnie niezwiązanych z firmą.
W tak ważnym dniu powinniśmy bardziej niż zazwyczaj wystrzegać się błędów - przecież świętujemy swój własny sukces!