REKLAMA

2019-04-27 13:49:21 - Autor: WP(lca.pl)
Kiedy warto wprowadzić program lojalnościowy dla swoich klientów?
Zalety programów lojalnościowych sprawiają, że coraz chętniej z tej opcji marketingu korzystają nie tylko duże sieci sklepów, ale również niewielkie, lokalne biznesy. Nie ma jednej reguły mówiącej o tym, kiedy warto wdrożyć program lojalnościowy, a kiedy jest zbędny. Korzyści, jakie z niego płyną sprawiają, że zalecany jest niemal każdej, nawet jednoosobowej firmie.
REKLAMA

Klient wraca czy nie wraca?

W zależności od branży mówi się o ilości powrotów klienta do firmy, w której zakupił produkty lub usługi. Nie jest to jednak przelicznik, którym warto się posiłkować. Przed ustaleniem, czy program lojalnościowy jest potrzebny czy nie warto przeanalizować zachowania klientów i zwrócić uwagę ma to, czy wracają, jak często i co ich przyciąga. Należy też mieć świadomość, że program lojalnościowy to nie tylko sposób na przyciągnięcie klientów, jeśli korzystają z usług lub zakupują produkty jednorazowo, ale też na uch zatrzymanie poprzez nagrodzenie ich dotychczasowej lojalności.

Jakie są zachowania klientów?

Dobry program lojalnościowy umożliwi otrzymanie statystyk, które odpowiedzą na szereg ważnych pytań:

  • Jakie nagrody zachęcają klientów do zakupów?
  • Jakie promocje i rabaty są dla klientów atrakcyjne?
  • Jakich promocji i rabatów oczekuje klient?
  • Jakie kampanie marketingowe wywierają na klienta wpływ?

Odpowiedzi na te pytania pozwolą spersonalizować ofertę, a dzięki temu zwiększyć zyski w sprzedaży. Lojalność klientów bardzo trudno zyskać, dlatego warto wybrać program, który spełni ich oczekiwania.

Program lojalnościowy i nagrody – jak wybrać najlepiej?

Ofert programów lojalnościowych jest dużo, dlatego warto zapoznać się z najciekawszymi i najkorzystniejszymi na https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac, by dokonać trafnego wyboru. Oprócz rodzaju programu lojalnościowego, niezwykle ważne jest wybranie odpowiednich nagród, które będą dla klientów atrakcyjne i zachęcą ich do częstszego korzystania z usług lub kupowania produktów.

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Opisz je i podziel się swoją wiedzą z innymi. Nakręciłeś film, lub zrobiłeś zdjęcie? Przyślij do nas, niech legniczanie zobaczą to, czego byłeś świadkiem.
500 197 963 – zadzwoń do nas lub wyślij sms-a, mms-a.
Zdjęcia i filmy Waszego autorstwa wysyłać można także na adres kontakt@lca.pl

Podziel się:

REKLAMA
PRZECZYTAJ TAKŻE
REKLAMA
PORTAL LCA.PL
O firmie | Praca | Kontakt | Regulamin
59-220 Legnica, Wjazdowa 6
tel: +48 500 197 963
e-mail: redakcja@lca.pl