REKLAMA

2020-02-27 09:01:08 - Autor: Artykuł partnera(lca.pl)
Dlaczego wysoka cena strony internetowej nie mówi nic o jej jakości?
Zaczniemy od dobrej wiadomości. Obserwujemy, że rośnie grupa przedsiębiorców, którzy z góry odrzucają pomysł zakupu możliwie najtańszej strony www. To efekt coraz większej świadomości tego, że za dobrą jakość trzeba odpowiednio zapłacić. Sprawę utrudnia jednak fakt, iż bardzo wysoka cena strony internetowej proponowana przez agencję, wcale nie daje gwarancji, że otrzymamy świetny produkt. Dlaczego tak jest? Kilka najważniejszych powodów wymieniamy w naszym poradniku.
REKLAMA

Drogie agencje często i tak wspierają się podwykonawcami

Nie wiedziałeś? To już wiesz. Nie chcemy oczywiście generalizować, ale znamy tę branżę od podszewki i dobrze wiemy, że naprawdę duża grupa renomowanych agencji osobiście realizuje tylko te kluczowe projekty – reszta trafia do podwykonawców. Może się więc okazać, że otrzymasz stronę zrobioną przez freelancera, za którą bezpośrednio u niego zapłaciłbyś np. 1/20 ceny.

Wysoka cena może być sposobem na pozbycie się niechcianego klienta

To stary trik, wykorzystywany w każdej branży. Jeśli wyślesz zapytanie do np. 10 największych polskich agencji reklamowych, to z dużym prawdopodobieństwem otrzymasz oferty z kosmosu. Dlaczego? Ponieważ te największe agencje nie chcą się wikłać we współpracę z mniejszymi klientami. Wiadomo, że zawsze rodzi to ryzyko problemów, a gra nie jest warta świeczki.

Jeśli agencja bierze kompleksowy, bardzo duży projekt, to może wycenić samą stronę internetową na rozsądnym poziomie. Klient chcący tylko stronę otrzyma cenę nawet kilkakrotnie wyższą, bo to prosty i skuteczny sposób na to, aby się go pozbyć.

Agencja niekoniecznie specjalizuje się w produkcji stron www

To, że dana agencja deklaruje kompleksowe realizowanie projektów marketingowych, wcale jeszcze nie oznacza, że robi świetne strony internetowe. Znamy naprawdę znakomite agencje, które robią mistrzowskie kampanie online, fantastyczne projekty graficzne, ale za strony w ogóle się nie biorą lub… zlecają je podwykonawcom. W takiej sytuacji zapłacisz wysoką cenę za renomę, ale już nie za jakość witryny.

W drogich agencjach często traktuje się klienta z góry

Na czym to polega? Załóżmy, że zamówisz tę ekstremalnie drogą stronę internetową, otrzymasz gotowy produkt, ale od razu zgłosisz mnóstwo poprawek. Co zrobi agencja? Zwyczajnie Cię zakrzyczy. Doświadczony project manager może udowodnić Ci, że jesteś wielbłądem, a Ty nawet się nie zorientujesz. Zwykle kończy się to tym, że klient odpuszcza i wmawia sobie, że jest zadowolony, bo przecież „wziął najdroższą agencję”.

Artykuł opracowany przez specjalistów z Soluma Interactive, więcej na naszym blogu w poradniku

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Opisz je i podziel się swoją wiedzą z innymi. Nakręciłeś film, lub zrobiłeś zdjęcie? Przyślij do nas, niech legniczanie zobaczą to, czego byłeś świadkiem.
500 197 963 – zadzwoń do nas lub wyślij sms-a, mms-a.
Zdjęcia i filmy Waszego autorstwa wysyłać można także na adres kontakt@lca.pl

Podziel się:

REKLAMA
PRZECZYTAJ TAKŻE
REKLAMA
PORTAL LCA.PL
O firmie | Praca | Kontakt | Regulamin
59-220 Legnica, Wjazdowa 6
tel: +48 500 197 963
e-mail: redakcja@lca.pl