REKLAMA

2022-11-18 13:29:19 - Autor: WP(lca.pl)
Wygodne rozwiązania dla obsługi sklepów internetowych
Wartość polskiego rynku e-commerce przekroczyła 100 miliardów zł, a według prognozy PwC już w 2026 osiągnie poziom 162 miliardów zł. Handel przez internet to wciąż doskonały pomysł na biznes, jednak należy pamiętać, że konkurencja jest ogromna. Oprócz trafnego wyboru platformy e-commerce, atrakcyjnego towaru w konkurencyjnych cenach, a także skutecznych form reklamy, warto pomyśleć o narzędziach usprawniających obsługę sklepu internetowego. Oto przykłady trzech rozwiązań dla e-handlu, bez których trudno się dziś obejść.
REKLAMA

Wygodne narzędzia do obsługi klienta

Pracownicy sklepu internetowego odpowiedzialni za kontakty z klientem mają pełne ręce roboty. Warto pamiętać, że dziś standard stanowi wielokanałowa komunikacja. Część klientów lubi skontaktować się ze sklepem telefonicznie, inni wysyłają wiadomości e-mail lub wypełniają formularze online, a znaczna grupa preferuje chaty na żywo. Wszyscy liczą na błyskawiczną odpowiedź, a jeśli ona nie nastąpi, można bardzo łatwo stracić klienta.

Dlatego warto wyposażyć swój sklep w obsługujące wiele kanałów narzędzie do komunikacji z klientami. Z punktu widzenia pracownika jest ważne, aby wszystkie wiadomości od klientów można było zgromadzić w jednym miejscu. Dzięki temu obsługa zapytań odbywa się znacznie sprawniej.

Wszechstronny dostawca płatności

Równie istotna dla sklepu internetowego pozostaje współpraca z dobrym dostawcą płatności. Współcześni klienci sklepów internetowych mają pod tym względem sprecyzowane wymagania. Jeśli preferowana przez nich metoda płatności nie będzie dostępna na stronie sklepu, mogą natychmiast odejść do konkurencji. W Polsce dużą popularnością cieszy się BLIK, podobnie jak szybkie przelewy internetowe, płatności kartą i inne nowoczesne formy płatności mobilnych. 

Nie wolno jednak zapominać o tradycyjnych przelewach internetowych, do których część klientów wciąż jest przywiązana. Szansą na powiększenie grona lojalnych konsumentów jest udostępnienie potencjalnym klientom płatności w ratach, a także płatności odroczonych, na przykład o 30 dni. Warto podjąć współpracę z dostawcą płatności, który ma tak kompleksową ofertę.

Integracja z platformą wysyłkową

Większości konsumentów zależy na błyskawicznej dostawie towaru, a ta jest uzależniona od organizacji wysyłek w e-sklepie. Zdarza się, że to właśnie na tym etapie powstaje wąskie gardło. Rozwiązaniem problemu powinna okazać się integracja sklepu z nowoczesną platformą wysyłkową skierowaną do sklepów internetowych, taką jak serwis Apaczka – https://www.apaczka.pl/. Na jakie udogodnienia mogą liczyć użytkownicy?

Platforma obsługuje przesyłki krajowe korzystając z oferty kilkunastu największych przewoźników, oczywiście z uwzględnieniem paczkomatów. Ponadto Apaczka umożliwia wykonywanie sprawnych przesyłek zagranicznych transportem lotniczym, morskim, kolejowym oraz oczywiście drogowym. Dzięki sprawnej organizacji średni czas dostawy na terenie Unii Europejskiej wynosi zaledwie 3 dni. Serwis proponuje swoim użytkownikom transport paletowy do kraju i za granicę.

Dokumentacja API pozwala na integrację serwisu ze wszystkimi popularnymi platformami e-commerce i marketplace. Import zamówień oznacza szybki dostęp do wszystkich metod dostaw i usług dodatkowych za pośrednictwem czytelnego i funkcjonalnego koszyka zleceń. Dodatkowym bonusem jest mapa z punktami odbioru. Oprócz tego usługa Apaczka Pro pozwala na realizowanie wysyłek pod własną marką i wygodną obsługę zwrotów.

W ten sposób można przy pomocy prostej integracji wznieść logistykę swojego biznesu na zdecydowanie wyższy poziom!

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Opisz je i podziel się swoją wiedzą z innymi. Nakręciłeś film, lub zrobiłeś zdjęcie? Przyślij do nas, niech legniczanie zobaczą to, czego byłeś świadkiem.
500 197 963 – zadzwoń do nas lub wyślij sms-a, mms-a.
Zdjęcia i filmy Waszego autorstwa wysyłać można także na adres kontakt@lca.pl

Podziel się:

REKLAMA
PRZECZYTAJ TAKŻE
REKLAMA
PORTAL LCA.PL
O firmie | Praca | Kontakt | Regulamin
59-220 Legnica, Wjazdowa 6
tel: +48 500 197 963
e-mail: redakcja@lca.pl