25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Pandemia koronawirusa zmieniła wszystko: także nawyki zakupowe. Z powodu lockdownu wiele sklepów stacjonarnych zostało czasowo zamkniętych. Handel przeniósł się więc do sieci. Dla większości konsumentów nie był to jednak skok na głęboką wodę: jak pokazują badania, procent osób robiących zakupy online z roku na rok systematycznie wzrastał. Według prognoz specjalistów trend ten w następnych latach zostanie utrzymany. Zakupy przez internet to nie tylko większa wygoda. Sklepy internetowe są zazwyczaj lepiej zaopatrzone, posiadają szeroką rozmiarówkę, a coraz więcej firm inwestuje w działania SEO i UX, które podnoszą wygodę korzystania z serwisów internetowych.
1.Sprawdź, czy Twoje dane są bezpieczne
Zanim zrobisz zakupy, sprawdź, czy wybrany sklep z butami online chroni Twoje dane. Zwróć uwagę, czy w pasku witryny widnieje symbol zielonej kłódki. To znak, że Twoje dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji są szyfrowane i nie dostaną się w niepowołane ręce.
2.Zwróć uwagę nie tylko na rozmiar, ale także długość wkładki
Rozmiar rozmiarowi nierówny. Dlatego, zanim kupisz buty online, zmierz długość wkładki w dotychczas noszonych butach i porównaj ją z tabelą rozmiarów, którą znajdziesz w każdym dobrym sklepie internetowym z butami.
3.Zobacz, z jakich materiałów zostało wykonane obuwie
Profesjonalny sklep z butami online poznasz po tym, w jaki sposób opisuje znajdujące się na stronie produkty. Na co musisz zwrócić uwagę? Rodzaj materiałów, z którego została wykonana cholewka, podszewka, wkładka i podeszwa. W wybranych sklepach internetowych z obuwiem znajdziesz także informacje o wysokości i rodzaju obcasa i zdjęcia butów z wielu perspektyw.
4.Zapoznaj się z kosztem dostawy oraz szacowanym czasem dostarczenia przesyłki
Szczegółowe informacje o dostawie i terminach realizacji zamówienia znajdziesz na stronie sklepu. Pamiętaj, że prawo stoi po stronie konsumenta. Zawsze masz 30 dni na zwrot butów kupionych w sieci (nie mogą one jednak nosić śladów użytkowania).
5.Sprawdź opinie o sklepie w internecie
Internauci coraz chętniej dzielą się opiniami o firmach i produktach, wystawiając oceny lub zostawiając komentarze. To ważna informacja dla innych kupujących, a także dodatkowa motywacja dla firm, żeby nieustannie dbać o wysoką jakość obsługi zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.