25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
e-Handel rządzi się swoimi regułami
Wiele sklepów internetowych powstaje na podobieństwo sklepów stacjonarnych. Ofertuje te same produkty dla tej samej grupy docelowej. Z założenia, skoro na lokalnym rynku osiągnięto sukces, to Internet będzie go jedynie skalował. Niestety tak łatwo nie jest. Sklep ogólnopolski, nawet specjalistyczny czy niszowy, konkuruje w sieci z innymi sklepami oferującymi podobny zakres produktów z całej Polski. Konkurencja jest zatem dużo większa niż konkurencja z jaką przychodzi mierzy się na rynku lokalnym. Dodatkowo, jeśli wraz decyzją o wdrożeniu sklepu nie podjęto decyzji o inwestycji w reklamę, to w początkowych tygodniach czy miesiącach funkcjonowania sklepu transakcji może w nim w ogóle nie być. Jest on bowiem zupełnie niewidoczny w wyszukiwarce, a to tam toczy się walka o klienta.
Jak zacząć sprzedawać w sieci?
Kluczem może okazać się tu odpowiednio dobrana strategia, która już od pierwszych chwil nada wszystkim działaniom jednolity kierunek. Jednym z pierwszych pytań, jakie zadaje sobie większość osób, które chcą wejść do ehandlu jest to – czy budować na duży czy mały sklep? Każdy z nas w momencie podejmowania tej decyzji może być w innej sytuacji, dysponować różnym budżetem, mieć różne wizje rozwoju. Przyjrzyjmy się więc wadom i zaletom obu rozwiązań.
Strategia 1 – duży sklep
Zalety
Wady
Strategia 2 – mały sklep specjalistyczny
Zalety
Wady
Źródło: https://wave.info.pl