25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Personalizowane metki do ubrań z logo są niedrogim rozwiązaniem. Gwarantują satysfakcję i jednocześnie pozwalają nanieść oznakowania zwiększające świadomość danej marki.
Personalizowane metki do ubrań z logo to:
Omawiając korzyści wynikające z nanoszenia logo na metkę ubrania, warto zaznaczyć, że oznakowanie własnych wyrobów zwiększa rozpoznawalność marki, przekładając się na późniejsze wyniki sprzedażowe. Oprócz tego metka z logo jest formą przekazu określonych informacji.
Na początku należy wybrać odpowiednią hurtownię odzieży reklamowej, a następnie skontaktować się z działem obsługi klienta.
Tutaj doradcy pomogą ustalić, czy na metce zostanie umieszczone logo wcześniej przygotowane przez klienta, czy też ma ono zostać stworzone przez grafików. Kolejnym aspektem jest to, czy ubrania będą zamawiane bezpośrednio od hurtowni, czy też będą pochodzić z innych źródeł. Druga opcja jest często wybierana przez osoby zajmujące się szyciem na mniejszą skalę, działając na rynku hand-made.
Kiedy podstawy współpracy są już ustalone, podczas procesu składania zamówień na metki do ubrań z logo, przechodzi się do szczegółów. Jest to moment określania:
Większość hurtowni odzieży reklamowej metki personalizują jeszcze przed drukiem. Jest to korzystne działanie ze względu na możliwość stworzenia wstępnego projektu, który można zaakceptować lub nanieść ewentualne poprawki.
Przy zamawianiu metek do ubrań z logo warto uświadomić sobie, jak ważne jest to narzędzie, a przy tym jak bardzo niedoceniane. Wbrew pozorom jest to narzędzie marketingowe. Z tego powodu warto umieszczać na niej odnośniki do social mediów, hasztagi lub adresy stron internetowych. Tego typu działanie powinno być zaplanowane już na etapie projektu metek.
Co więcej, podczas składania zamówień można skorzystać z pomocy doradców klienta i stworzyć taką metkę, która nie będzie sztampowa. Przykładem mogą być niecodzienne pozdrowienia klienta, życzenie miłego dnia, a nawet kilka słów na temat procesu powstawania danego ubrania.
Zamówienia na projekty indywidualne pozwalają zachować unikatowość, a przy tym dają większą swobodę działań, aczkolwiek jest to rozwiązanie bardziej czasochłonne. W przypadku krótkich terminów realizacji lepiej skorzystać z gotowych projektów metek.
Nie ma wątpliwości, że personalizacja metek do ubrań jest istotna. Umieszczanie na niej własnego logo pozwala na wykreowanie marki i zwiększenie jej świadomości. Na szczęście proces zamawiania metek do ubrań z logo nie jest trudny, a przy odrobinie wsparcia ze strony hurtowni odzieży można wykreować niewielkich rozmiarów arcydzieło. Wystarczy wcześniej przygotować sobie garść informacji, a następnie czekać na realizację zamówienia.