25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Polacy kochają zakupy przez internet, bez wychodzenia z domu i o każdej porze dnia oraz nocy. To bardzo wygodne rozwiązanie, a trzeba przyznać, że w sieci kupimy już dosłownie wszystko. Im więcej sklepów online, tym większa konkurencja i trudniejsza droga do znalezienia się w czołówce wyników wyszukiwania. Jak podbić swoją pozycję? Co zrobić, by znaleźć się wysoko w wyszukiwarce Google? Potrzebne jest pozycjonowanie. I tutaj musimy zaznaczyć, że w przeciwieństwie do kampanii płatnych, pozycjonowanie sklepów internetowych to dłuższy proces i dłużej też musimy poczekać na efekty.
Miejmy jednak świadomość, że pozycjonowanie każdego sklepu internetowego, bez względu na jego branżę, jest dość skomplikowane, jeśli nie mamy odpowiedniej wiedzy. Warto powierzyć to zadanie specjalistom. Świetnym przykładem jest agencja Sempai, która w pełni wykorzystuje swoje szesnastoletnie doświadczenie nie tylko w zdobywaniu wysokich pozycji w Google, ale też potem w ich utrzymaniu.
Pozycjonowanie sklepu internetowego, to zawsze jest maraton – a nie sprint. Nie ma co też spieszyć się czy przeskakiwać po kilka stopni jednocześnie. Najlepiej skupić się od początku do końca na pięciu etapach, by działania przyniosły zamierzony efekt. Oto one:
Nie czekaj zatem i podejmij współpracę z profesjonalną agencją, dzięki której zdobędziesz wysokie pozycje w wyszukiwarce. A im wyżej będziesz, tym większa szansa na zyskanie potencjalnych klientów. Powodzenia!