25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Konkursy i loterie mogą zwiększyć lojalność firmy. Pozwalają uczestnikom na interakcję z organizatorami, wzmacniają utożsamianie się z marką i utrzymują jej lojalnych klientów. Przynosi to ogromną wartość zarówno konsumentom, jak i firmom. Tworzy wspaniałą symbiotyczną relację, która się opłaca i przynosi pożądany rezultat.
Loteria definiowana jest jako gra losowa, w której uczestnicy otrzymują los na loterię, a wygrana jest ustalana w drodze losowania. Są one regulowane przez prawo zgodnie z ustawą o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r. Co to znaczy? Cóż, aby prowadzić loterię, należy zdobyć licencję. W tym celu należy udać się do urzędu celnego, oraz uiścić opłatę licencyjną w wysokości 10% wartości puli nagród. Kolejnym krokiem jest powołanie komisji, w skład której powinna wejść osoba posiadająca ważne kwalifikacje z Ministerstwa Finansów. Promocje takie jak loterie powinny mieć tego typu nadzór. Należy również dodać, że bonusy również podlegają opodatkowaniu 10% podatkiem.
Konkurs z kolei to wydarzenie, które pozwala wybrać najlepszego wykonawcę w danej dziedzinie. Może być najzabawniejszym sposobem przedstawienia produktu, poprawną odpowiedzią na zadane pytanie lub stworzeniem pomysłu na następny konkurs. Następnie komisja wybiera zwycięzcę na podstawie wcześniej ustalonych wytycznych.
Konkurs nie podlega żadnym ograniczeniom prawnym, a jego przebieg jest nieco luźniejszy. Nie potrzebujemy też specjalnego pozwolenia, żeby je organizować. Warto jednak przeczytać, co o nich mówi Kodeks Cywilny. Wszystkie informacje zawarte są w art. 919, 920 i 921.
Jeśli wiesz już trochę o konkursach i loteriach, warto pomyśleć o tym, jak zrobić je dobrze. Organizację takich przedsięwzięć najlepiej powierzyć firmom z doświadczeniem i sukcesami na rynku. Dzięki temu nie musisz martwić się o dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, planowanie czasu trwania konkursu lub loterii, a także o takie aspekty jak strategia komunikacji, zasady uczestnictwa i katalogi nagród. Wszelkie formalności, takie jak zezwolenia od Skarbu Państwa nie będą spędzać snu z powiek, a inne kwestie prawne i podatkowe zostaną załatwione szybko i skutecznie. Współpraca ze sprawdzoną firmą przy organizacji konkursów i organizacji redukuje ilość naszych obowiązków do absolutnego minimum, jakim jest monitoring efektów wydarzeń. W tym miejscu nie sposób nie wspomnieć o Motivation Direct, liderze polskiego rynku w zakresie kompleksowej organizacji konkursów i loterii. Zrealizowane do tej pory projekty okazały się niezawodne, skuteczne i najlepsze w branży.