25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Cena SEO to kwota, którą płacisz za usługi związane z optymalizacją strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Ceny są bardzo zróżnicowane ‒ od jednorazowych opłat za konkretne działania, po stałe abonamenty. Są to koszty od kilkuset złotych po kilka tysięcy miesięcznie. Więcej na temat kosztów pozycjonowania znajdziesz na stronie www agencji e-marketingowej, która od ponad 10 lat zwiększa widoczność w sieci biznesów o różnej specyfice: https://1stplace.pl/blog/ile-kosztuje-pozycjonowanie-strony-w-google/.
Zakres usług oferowanych przez agencję SEO ma zasadniczy wpływ na ostateczne koszty. Standardowe oferty SEO obejmują takie działania, jak:
Agencje, które oferują pełen zakres usług SEO, często pobierają wyższe opłaty, ale proponują kompleksowe i skoordynowane strategie SEO.
Specjalizacja agencji SEO także może mieć wpływ na cenę. Niektóre agencje koncentrują się na określonych niszach lub typach stron www. Oznacza to, że specjaliści mogą mieć szczególną wiedzę i doświadczenie w danym obszarze, co zwiększa koszty.
Specjalistyczna wiedza i doświadczenie mają swoją cenę, ale przynoszą znaczne korzyści.
W przypadku niektórych branż (ze względu na ich specyfikę), SEO może być bardziej skomplikowane, czasochłonne, a co za tym idzie, kosztowne. Są to na przykład usługi finansowe, budowlane, medyczne. Kolejnym przykładem jest e-commerce, gdzie mamy dużą liczbę podstron do optymalizacji.
Im bardziej konkurencyjny rynek, tym więcej pracy wymaga SEO. Jeśli Twoja konkurencja ze środowiska internetowego prowadzi aktywne działania, także będziesz musiał aktywnie działać. W przeciwnym razie dasz się szybko wyprzedzić.
Agencje z wieloletnim doświadczeniem i dobrą reputacją często mają wyższe ceny, ale równocześnie oferują usługi na wyższym poziomie, z większą gwarancją sukcesu.
Większe strony, podobnie, jak strony z bardziej skomplikowaną strukturą czy technologią generować będą większe koszty.
Koszt SEO uzależniony jest także od lokalizacji firmy i rynku, na którym działa. Przykładowo, SEO w dużych miastach może być droższe ze względu na większą konkurencję. SEO lokalne, będzie tańsze od ogólnopolskiego.
Google regularnie aktualizuje swoje algorytmy, co może wpływać na strategię SEO i związane z tym koszty. Ponadto, zmiany w przepisach dotyczących prywatności danych mogą również wpłynąć na ceny.
Koszty pozycjonowania stron i sklepów internetowych są zróżnicowane. Zrozumienie czynników wpływających na ceny usług SEO to istotny krok, by wybrać ofertę, która będzie dopasowana do budżetu i przyniesie maksymalne korzyści. Na cenę usług wpływają takie czynniki, jak: zakres usług, konkurencyjność, wielkość i kondycja strony. Warto więc dokładnie przeanalizować oferty agencji e-marketingowych i wybrać tę, która jest dopasowana do potrzeb Twojej firmy.