Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
3 kroki do skutecznego content marketingu
Autor: WP(lca.pl) - 2024-03-01 09:00:10
Content Marketing przez wielu nazywany jest najistotniejszym elementem całego procesu pozycjonowania strony. Na treści widoczne na naszej stronie, blogu czy social mediach patrzą nie tylko klienci, ale także konkurenci i przede wszystkim algorytmy Google, które weryfikują unikatowość i częstotliwość aktualizowania. Przedstawiamy wskazówki na to, by nasz content był prawdziwie mistrzowski.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Unikatowe teksty? To nie takie trudne

Teksty mogą być byle jakie, ale ważne by w ogóle coś się pojawiało na stronie? Unikalność treści to temat, na który w ogóle nie zwracamy uwagi? A zatem nic dziwnego, że nasza strona od dłuższego czasu nie rusza się z drugiej dziesiątki wyników Google, a klienci spędzają na naszej stronie mniej, niż kilka minut. Warto powiedzieć wprost - ten pociąg już odjechał. 

To, co dzisiaj liczy się w content marketingu przede wszystkim to unikatowość treści, które prezentujemy. Kopiowanie, parafrazowanie i zbytnie inspirowanie się innymi treściami nie wchodzi już w grę. Zwrócą na to uwagę klienci i algorytmy Google, które ocenią obiektywnie nasze treści jako te niskiej jakości, co będzie miało automatyczne przełożenie na widoczność witryny. 

Pisz dla ludzi, ale zwracaj uwagę na algorytmy

Pozycjonowanie to sztuka, której głównym celem jest takie zarządzanie linkami, słowami kluczowymi i treścią, by algorytmy Google windowały wynik naszej strony do jak najwyższego poziomu w rankingu. Wiele osób łapie się na tym, że w pisaniu treści zbyt dużą uwagę skupia się na zmieszczeniu maksymalnej liczby słów kluczowych, nie zwracając w ogóle uwagi na jakość merytoryczną i ciąg logiczny zdań.

Po co w ogóle tworzymy te treści? Oczywiście dla ludzi. To oni mają czerpać wiedzę z naszego doświadczenia, zaufać nam, a następnie skorzystać z naszych usług i towarów. Jeśli umiejętnie, z pomocą agencji http://funkymedia.pl zoptymalizujemy nasze teksty blogowe, posty i opisy produktów, te same będą pracowały na nasz sukces. 

Regularnie wrzucaj nowe treści 

Jednym z kluczowych czynników wpływających na skuteczność content marketingu i strategii e-marketingowej w ogóle, jest regularność w publikowaniu nowego contentu. Tekst blogowy co tydzień? Update w social mediach co dwa dni? To dobry zwyczaj, który w długim terminie zwróci się nie tylko lepszą pozycją w wynikach wyszukiwania, ale także powiększającym się gronem stałych klientów, którzy zaglądają do nas w poszukiwaniu ciekawych informacji.

W utrzymaniu takiej dyscypliny content marketingowej pomóc nam mogą specjalne narzędzia do planowania i publikowania wcześniej przygotowanych treści zgodnie z algorytmem, który sami sobie zaprojektujemy. Wtedy nie musimy o tym myśleć samodzielnie i zaoszczędzony czas poświęcimy na to, co naprawdę lubimy. 

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,222s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48