25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Reklamy na bilbordach mają długą historię, która sięga czasów starożytnych. Już w starożytnym Rzymie istniała forma billboardów, zwanych "tabulae" (tablice), na których umieszczano ogłoszenia publiczne. Jednak to w XIX wieku billboardy reklamowe zaczęły się rozwijać.
W początkach swojego istnienia, billboardy były ręcznie malowane, co ograniczało ich możliwości zarówno pod względem treści, jak i grafiki. Jednak wraz z postępem technologicznym, powstały nowe metody produkcji billboardów, takie jak druk wielkoformatowy, co umożliwiło bardziej zaawansowane projekty graficzne.
Wraz z rozwojem technologii reklamy, bilbordy przeszły również ewolucję. Obecnie istnieją billboardy cyfrowe, które umożliwiają dynamiczne wyświetlanie reklam, co zwiększa ich atrakcyjność dla odbiorców.
Reklamy na bilbordach mają wiele korzyści, które czynią je nadal atrakcyjnym narzędziem marketingowym. Oto kilka z nich:
Wielu ludzi może mieć wątpliwości co do skuteczności reklam na billboardach. Jednak istnieje wiele statystyk, które potwierdzają ich wartość jako narzędzia marketingowego. Oto kilka interesujących danych:
Te statystyki pokazują, że reklamy na bilbordach są skutecznym sposobem na dotarcie do odbiorców i przekazanie im reklamowej wiadomości.