Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Jak skutecznie zarządzać zwrotami i reklamacjami w e-commerce?
Autor: WP(lca.pl) - 2023-06-29 19:48:08
W dobie rosnącej popularności zakupów online zwroty i reklamacje stały się nieodłącznym elementem funkcjonowania sklepów internetowych. Skuteczne zarządzanie tymi procesami jest niezbędne, jeśli chodzi o zadowolenie klientów i sukces Twojego biznesu. W artykule przedstawiamy kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu zwrotami i reklamacjami w e-commerce.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

1. Jasno określ warunki zwrotów i reklamacji

Podstawą efektywnego zarządzania w tych obszarach jest jasne sprecyzowanie warunków, na jakich klienci mogą zwrócić towar lub zgłosić reklamację. Umieść na swojej stronie internetowej czytelny i łatwo dostępny regulamin. Musi on zawierać wszystkie istotne informacje na temat procedur zwrotów oraz reklamacji. Pamiętaj, aby dostosować go do obowiązujących przepisów prawa.

2. Ułatw klientom proces zwrotu

Prosty i przejrzysty proces zwrotu towaru może przyczynić się do zwiększenia zaufania klientów oraz ich chęci do ponownego dokonania zakupów w Twoim sklepie. Dlatego warto umożliwić im łatwe zgłoszenie zwrotu, np. poprzez dedykowany formularz na stronie internetowej lub bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta.

3. Skorzystaj z narzędzi do zarządzania zwrotami

Wprowadzenie systemu zarządzania zwrotami może znacząco ułatwić zarządzanie procesem. Wyjdź klientowi naprzeciw i zadbaj o jego doświadczenie na stronie sklepu, zautomatyzowaną obsługę posprzedażową oraz jasną politykę zwrotów. Przekonuj do swoich usług i buduj wiarygodność marki dzięki zautomatyzowanej alokacji zwrotów od Innoship.com dostępnej bezpośrednio z poziomu witryny. W ten sposób zyskasz większą kontrolę nad całą procedurą. Masz pewność, że wszyscy klienci zostaną obsłużeni w odpowiednim czasie.

4. Szybko reaguj na zgłoszenia klientów

Tempo reakcji na zgłoszenia klientów ma ogromne przełożenie na ich zadowolenie. Dlatego warto zadbać o to, aby każde zgłoszenie było jak najszybciej rozpatrzone i klient otrzymał informację zwrotną. Pamiętaj, że usatysfakcjonowany klient to lojalny klient, który będzie chciał ponownie skorzystać z Twojego sklepu internetowego. Zadbaj o to, by w Twojej firmie była osoba, odpowiedzialna za bieżącą obsługę reklamacji i zwrotów towaru.

5. Analizuj przyczyny zwrotów i reklamacji

Systematyczna analiza zgłoszeń klientów pozwoli Ci zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy. Spróbuj znaleźć powody częstych reklamacji i zwrotów, a następnie wprowadź odpowiednie zmiany w swoim sklepie. Może to obejmować na przykład poprawę opisów produktów, ulepszenie jakości towarów czy też zmianę dostawcy. Słuchaj swoich klientów i bierz pod uwagę informację zwrotną od nich.

Podsumowanie

Skuteczne zarządzanie zwrotami i reklamacjami w e-commerce to jedne z kluczowych czynników sukcesu Twojego biznesu. Pamiętaj o jasnych warunkach zwrotów i reklamacji oraz ułatwieniu procesu zwrotu. Skorzystaj z odpowiedniego oprogramowania. Szybko reaguj na zgłoszenia oraz poddawaj analizie przyczyn problemów. W ten sposób zbudujesz pozytywny wizerunek swojego sklepu wśród klientów, co przełoży się na wzrost sprzedaży i lojalność Twoich klientów.

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj


Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
Reklama
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,142s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:05:48